11 mars-Operationsdagen

Har ringt sjukhuset nu, jag ska vara inne kl 7.15. Känns hemskt just nu men vet att det är vägen till mitt nya liv, men önskar så att det fanns någon HÄR hos mig NU som jag kunde luta mig mot någon som bara höll om mig och sa att allt blir bra.. ja jag vet jag har vänner och familj som bryr sig jätte mycket.. men ja ni förstår vad jag menar (hoppas jag).

Längtar tills i morgon samma tid.... då börjar jag förhoppningsvis må lite bättre eller så är det bara en önskedröm... vad vet jag :) Är så rädd... men det är säkert helt normalt att känna så inför en op... :) Försöker visa så lite som möjligt för barnen.. vill inte oroa dom i onödan.

Nu ska jag gå igenom lite saker här som ska med, har köpt in lite nya hygienartiklar:)

Skriver här igen så fort jag orkar... troligen kanske inte i morgon, det får ta den tid det tar:)

Tack alla som läser min blogg:)

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

LYCKA TILL!!!!!!!

Tusen kramar

2009-03-10 @ 22:37:26
Postat av: Fiafiber

Lycka till o tack för grattis!

2009-03-11 @ 08:03:08
URL: http://fiafiber.blogspot.com/
Postat av: Kollegan

Lycka till...

2009-03-11 @ 15:31:25
Postat av: Susanne Nordström

Hoppas allt gått bra idag. Vi har tänkt o pratat om dig här på jobbet.

Kram från oss.



Laila Susanne Zusan

2009-03-11 @ 16:02:19
Postat av: Suzan

Hej! Hur mår du?! Hoppas verkligen att allt gått bra. Vi håller tummarna för dig här på jobbet!

2009-03-11 @ 16:11:50

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0