090315

Idag fyllde två personer som betyder massor för mig min bästa vän Veronica och min brorsdotter saga :)  så det är en speciell dag. Veronica firade sin dag i går... jag tog mig dit med hjälp utav  Malin och sen hem utav kenny (maddes sambo) annars hade jag aldrig klarat det. Men kan säga att åka bil var sjukt jobbigt, alla svängar och gropar gjore att det gjorde ont i min mage. så jag var där igår och kikade på melodifestivalen... vann rätt låt??? vad tycker du?

Idag var jag med hjälp av lillebror Rikard hemma hos storebror och jenny, firade sagas 2 årsdag.. jösses vad tiden går fort, börjar bli så stor nu:) De åt tårta och kakor ... kände mig inte ens sugen, har ingen hungerkänsla eller mättnadskänsla just nu... det kommer väl sen när svullnaden lagt sig tror jag.

Nu ska jag lägga mig i soffan å kika klart på wipe out

KRAM så länge

Kommentarer
Postat av: Dina Kära kollegor

Hoppas att du mår bra och kommer snart och jobbar igen, ha det!!!

2009-03-16 @ 12:45:44

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0