Vilken helg:)

Den här helgen har varit full utav aktiviteter hehe, i fredags fyllde malin år så vi var bjudna dit på middag. vi blev fyra tjejer, åt lite middag, drack lite vin:) sen spelade vi sanning och konsekvens (brädspel) det var grymt roligt... kan ju dock bli en del pinsamheter haha.. har lite bilder men de är hemma så jag lägger upp dom senare.

I lördags ville lillebror att jag skulle hänga med till Snaps så jag gjorde det, är för gammal för att festa två dagar i rad haha blir så himla slut i kroppen. Men kul var det på snaps ialafall.. blev senare än jag tänkt mig men men vad ska man göra hahaha

Hade även besök från Karlstad, en vän som skulle jobba i stan som dörrvakt tillsammans med en till:)  så de behövde någonstans att sova när de jobbat hela natten. Så de fick låna rum hos mig, var ju barnledig och jag tyckte det var himla trevligt med besök

Det roliga med den här helgen är att jag gått ner ännu mer i vikt, så nu har jag gått ner 27,4 kg. närmar mig -30 hehe

Nu ska jag jobba vidare, lägger in lite bilder sen

tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0