vårstädning

Har vi haft hemma nu, eller den är inte helt klar. Men igår så städade jag ur lillans rum totalt. E satte igång och skurade badrummet, sååå himla söt och det utan att jag sa till, älskar när barnen tar egna initiativ,  S var också jätteduktig han hjälpte till hela tiden och båda gjorde det med glatt humör. Vilka härliga ungar.. mycket beror nog på att det är sommarlov

Har även börjat rensa ur för stora kläder nu, provade ett par jeans jag har haft liggande som jag inte kunnat haft tidigare, de har blivit för stora nu istället haha osis :)  Men skönt å göra sig av med kläderna. Snart dax för nyinköp, ska kika lite idag när jag ändå måste gå till systembolaget. Åker till Hällefors i morgon med några vänner så då e det lite smått och gott som måste inköpas

Nä nu e det plikten som kallar

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

Ha en underbar midsommar!!!

Kramar i tusen

2009-06-17 @ 22:10:43
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0