Tvättmaraton!

Mm.. just så kändes det som om vi hade igår, gjorde inget annat än å tvättade.. höll på från kl 21.00 till kl 00.30, förstå hur trött jag var i morse när jag skulle kliva upp ur sängen kl 5.00. MEN så skönt att jag gjort det, på torsdag ska jag ha tvättstugan igen fast tidigare. Men då ska jag tvätta upp soffgruppen och mattan i vardagsrummet. Kommer bli sååå fint när det är klart.. Tjohooooo

Måste lägga upp två bilder Linda tog på mig. Den ena bilden där jag står i köket tänkte jag shit ska hon ta kort på alla mina valkar nu.. men när jag såg bilden, så upptäckte jag att det inte såg så farligt ut. Eller ni kan ju bedömma själva



och så tog linda ytterligare en bild som jag tycker var riktigt fin, hon är så himla duktig på att fotografera



tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lars W

Köksbilden är riktigt söt.



Lars :)

2009-06-27 @ 23:43:11
Postat av: Anonym

Köksbilden är riktigt söt.



Lars :)

2009-06-27 @ 23:44:39
Postat av: Ewa

Hej bruden!



Fasen vad fin du är!!!

Riktigt snygg och snygg klänning med.

Har inte kollat din blogg på ett tag nu men håller just nu på att uppdatera mig lite.

Kommer du åka norröver nåt?



Ha det bäst!

Kramen/Ewa

2009-06-30 @ 03:16:28
URL: http://themetalgil.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0