Skål!

Då var det fredag igen och jag har köpt vin.. tredje helgen i rad, förra helgen då jag skulle haft barnen så var de hos sina pappor (deras midsommar) hehe.  Ska på Liza & Lindas födelsedagsfirande i morgon (lördag).  Så jag tog en sväng till fältöversten på lunchen och köpte presenter och fixat vin *mums* hehe,  och köpte strumpor som bara täcker en väldigt liten del på foten så att jag slipper vara barfota i mina snygga ballerina skor :) Ska nämligen till naprapaten idag kl 14.00 och vill inte gå barfota haha... har så sjukt ont i min högra skuldra, hoppas det känns bättre efter att jag varit där

Sen bär det hemåt och då ska jag bara ta det lugnt, äta nått gott och kanske t.o.m ta ett glas vin:) Har städat under veckans å det är jättefint hemma såååå skönt

Nu ska jag tråka lite till

Hej svejs

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0