Semester!!

Längtar så mycket till semestern... bara tio arbetsdagar kvar.. eller 9 efter idag. Första semesterveckan är jag helt utan barn. Det kommer kännas jätte konstigt. Men får se till att hitta på massor själv. Veckan innan är jag oxå barnledig men då jobbar jag... Kan jag göra lite annat efter jobbet än att åka hem direkt, är ju iförsig oxå trevligt. Men två veckor från barnen jag kommer längta ihjäl mig, men från lill tjejen blir det tre veckor.. känns hemskt, saknar henne redan jättemycket. Men tiden går nog ganska fort ändå hoppas jag:)

I helgen kom mina vänner från karlstad och sov över, de jobbar i stan varannan helg just nu. Himla trevligt sällskap tycker jag, vi var på alby och badade och solade i lördags på dagen. Jag låg mellan de två.. Hmm.. jag såg kritvit ut jämfört med dom.. men fick lite färg på mig.. mest rött dock, och ryggen blev värst där brände jag mig haha.

Igår tog jag en promenad med en kompis vid sjön.. var så himla fint när solen gick ner tog en bild, men lägger upp den i efterhand då det inte fungerade så bra nu när jag försökte

Nu ska jag fixa lite här, slutar om en timme :)



Kommentarer
Postat av: Ella

Hej Ulrika!



Åh, så glad jag blev av ditt meddelande på min blogg. 28 kg är hur mycket som helst! Du ser verkligen superpigg och supersöt ut på bilderna - en rejäl sporre för en sådan som jag. =)



Självklart får du gärna länka till min blogg. Jag kanske kan få länka till din också? Är inte så haj på aftonbladets nya layout, så det kankse tar någon dag innan jag får kläm på hur jag ordnar det. :)



Hälsningar

Ella

2009-06-29 @ 17:06:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tjockisbloggen

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0