Borde jag vara blondin???

Måste ju berätta en sån sjukt rolig grej, eller för min del så ser det kanske inte så jättebra ut, men ändå roligt. Igår hade jag en kompis på besök och då när vi var på G och säga hej då så började vi prata om diskmaskinen. Då jag säger att den bara slutade fungera för ett tag sen och att det ligger lite vatten i botten så det kan vara någon form av stopp i den. Då frågar min vän om jag har kollat proppen.. proppen säger jag?? haha... ja då kollade jag proppen, jag trodde det var en för hela köket men NEJ så var det inte. Diskmaskinen har en egen så jag har stått och handdiskat HUR länge som helst... HAHAHA, men nu fungerar  maskinen igen efter någon månads handdiskning .. får se det positiva här, jag har sparat el.  Frågan är nu hur korkad man tror att jag är nu, var en kille som skrev en gång att man vill inte bara ha en snygg tjej utan vill ju även att hon har något innanför pannbenet därav jag fick en gåta. Som jag dessutom löste så helt dum kan jag inte vara.


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0