Tröttmössa!!

Nu är det så här, jag har som regel att inte blogga om någon person som inte kan försvara sig här. MEN.. ja ett stort MEN, den här personen har betett sig så illa via face och sen blockerat mig och säger att HAN inte orkar, men det är han som skriver hela tiden och beter sig som ett bångstyrigt barn. Och jag har försökt att fråga vad han håller på med och undrat lite .. till slut säger att att det kanske var lite onödigt men fortsätter ändå bete sig illa.. HUR ÄR folk funtade egentligen.. jösses säger jag bara, jag nämner inga namn  men behövde skriva av mig lite. Nu är personen blockerad från de ställen jag har.. skönt:)

over and out!

ps

känns lite bättre nu haha


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0