Semester here I come:)

Bara några få timmar kvar på jobbet, sen så firas semestern in med en trevlig kryssning med 11 andra personer. Hoppas jag fått med mig allt jag  behöver, känns som jag glömt nått men kan inte komma på vad det skulle vara. Har fler ombytten än jag behöver men det är ju för att jag ska kunna prova ut vad jag ska ha på mig för kvällen. Har kameran med mig så jag ska fota som en TOK heheheh... så det läggs upp här på lör eller söndag så är ni nyfikna så får ni kika in här då :)

Finns en person som jag skulle velat haft med på den här resan, men fullt förståeligt att det inte blir så:) en annan gång.. går ju fler båtar e det sagt :) 

Nu ska jag försöka få i mig lite att äta, måste även se till att få med mig lite banan , och annat på båten så att jag kan äta ofta som jag behöver:)

HERE WE COME:)

Partyyyyyyyyyyyyyyyy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag är ledsen att jag inte kan. ;)

2009-07-10 @ 15:15:55
Postat av: Jenny Lundqvist

Hoppas ni har en grymt rolig kryssning!!!!!

Tusen kramar



ps. himla kul att läsa din blogg. gör det några dagar i veckan men är lite dålig på att lämna kommentarer.. ds

2009-07-10 @ 20:09:08
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0