Ny frisyr!!

Ja ok, då kom det oundvikliga som jag trodde jag skulle slippa. Jag tappar så sjukt mycket hår, det är tussar som ramlar av när jag borstar eller tvättar håret :( Har haft sån ångest, vill ju inte tappa håret vill kunna ha långt hår. Trodde först när jag såg tjejer som gjort operationen att de klippte av sig håret pga viktnedgången och att de mådde så bra och ville förnya sig, trodde inte det kunde handla om att det inte finns något val. MEN nu har jag oxå gjort det..... klippt av mitt långa hår... min väninna som klipper trodde inte att det var så illa som jag fick det att låta som,  men när hon såg håret så var det värre än hon trott... :( Behövde verkligen göra det här. Tog bilder .. Säg gärna vad ni tycker

Framifrån:



Bakifrån: kortare bak än fram, påminner lite om frisyren bob, men lite längre bak än den frisyren.



Så Bye bye långa håret som jag haft i hela mitt liv, har aldrig någonsin haft så kort

Men kan ha det bakom öronen oxå om jag vill




Så helt ärlig:) Vad tycks?

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Micke

Men vännen det är ju jätte fint ditt hår, förstår att det är ovant, men du vänjer dig. :)

Kram Micke

2009-07-04 @ 16:51:54
Postat av: ulrika

Tack micke. ja jag vänjer mig snart ... :) hoppas på att inte tappa så mycket mer nu :) Kramar

2009-07-04 @ 21:33:58
Postat av: veronica

Det var jättefint gumman!

Vill du ha långt hår sen så växer ju faktiskt ditt i ultraspeed :-) puss!

2009-07-06 @ 17:33:30

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0