Jogga:)

Igår skulle jag gå ut och gå med en väninna, var bara ett litet mindre problem  vi gick om varandra på nått sätt och hon hade lämnat mobilen hemma, vi hade bestämt möte vid skolan, men så fick jag för mig att vi hade missuppfattat varandra så jag gick snabbt till en annan skola och kikade. Hmmm.. hon var inte där, sprang tillbaka till skolan jag trodde det var. Mmm.. hon var inte där då heller. Nä bestämde mig för att  jogga åt andra hållet för om hon går samma runda som vi gjorde sist så kommer jag möta på henne. Mycket riktigt jag sprang- gick raskt - sprang - gick raskt, mötte upp henne efter en stund.. PHUUUuuu så skönt då hade inget hänt henne iallafall. Sen så gick vi raskt hemåt. När vi skildes åt sprang jag resten av vägen hem. Kan säga att idag har jag världens träningsvärk insida lår och rumpa.. NICE :) hehe fick lite mersmak så det kommer inte dröja förrän jag springer igen.



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0