FarmVille!

Hmm... kan man bli beroende av ett spel som egentligen inte är så jättekul. Det händer lixom inte så mycket i själva spelet, man får hålla koll på när det är dax att skörda. Men man behöver inte göra nått omkring det som exempelvis vattna eller nått annat. Då hade det varit lite roligare. Man kan ändra gubbe emellanåt eller som i mitt fall, tant haha



Ungefär så ser det ut, man kan skicka gåvor till varandra, jag har då fått ko, höna och träd. Sen så får man skörda och odla det man då har "råd" till, ju mer poäng och coins man samlar desto bättre haha

Och det är Jennys (svägerskan) fel att jag började med det här  och jag är ingen sån som gillar att sitta och spela. Men för stunden så var det här ganska kul ändå.

Nu ska jag spela lite kort eller yatzy med barnen. Lill tjejen är inte helt ok så vi kommer inte ut

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: ylwa

Jag har också fastnat hååårt i "spelet" ;) Hur gick det till?! Haha ;)

2009-07-22 @ 00:11:57
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0