BIO!!

Idag blir det bio med de stora kidsen, jag ska bara jobba en timme och sen gå till naprapaten :) resten av dagen tar jag komp :)  Hur nice som helst.  Det tog ett bra tag innan barnen var överens om vilken film de vill se, det blir iallafall Baksmällan



Tycker den verkar rolig, det är perfekt film för oss tre, passar alla :) Emma ville egentligen se Hanna Montana eller The proposal och Sebastian ville se Transformers. Men så såg vi att Baksmällan gick och kollade trailer då ville båda se den. SKÖNT att de kom överens.

Men vi har lite fix innan vi kan gå på bio. Berättar i morgon vad vi tyckte om filmen

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Ella

Den filmen verkar rolig! Jag ska också se den när jag är tillbaks i Sholm! Berätta om den är värd att se eller inte. :) Eftermiddagsmatiné är hur mysigt som helst. Hoppas ni hade det bra!

2009-07-03 @ 17:13:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tjockisbloggen
Postat av: Ella

Hur var bion? Hur var bion? Hur var bion? Berätta! :)

2009-07-04 @ 11:14:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tjockisbloggen

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0