Back @ Work!

Nu sitter jag här och tråkar, ska bli   intressant och se hur mycket det blir den här veckan. Sitter ensam på plats den här veckan sen har jag semester i 4:a veckor.. ÅHhhh vad skönt det ska bli, dessutom så är jag barnledig två veckor nu. Så det är ju lite semester nu oxå, fast saknar dom redan.

Tänkte bara nämna det att tidigare när jag var större så tyckte jag att folk mer eller mindre undvek att sätta sig brevid mig på bussen, nu är det tvärtom nu tycker jag att det alltid sätter sig någon brevid....  var rätt skönt när man fick sitta själv hehe.. fast å andra sidan är det ännu skönare att ha gått ner i vikt.

Veckans citat:

Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus

/Sigfrid Siwertz

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0