-30,1 kg

JAAAAA jag har nått ytterligare ett delmål, så sjukt glad.. så nu är nya målet -35 kg:)  Mycket roligt som händer på en och samma gång. Jag mår så himla BRAAA :)  Vill skrika ut till hela världen, men istället sitter jag här och skriver och har ingen aning om hur många som "hör" mig hehe:)  Jag är väldigt öppen som person finns de som gillar det och de som tycker mindre bra om det.. men det är JAG!   Och jag är utåtriktad och vill berätta för ALLA .. för jag är så jävla stolt över mig själv, men har en massa kg kvar att gå ner men jag har ju redan kommit väldigt långt på vägen. Mätte kroppen idag så här är resultatet:

Hals: -6,5 cm
Arm: - 5 cm
Byst: - 25 cm
Midja: - 29 cm
Höft: - 26 cm
Lår: - 11,5 cm
Knä: - 5 cm
Vad: -6 cm

BMI: 27,2

När jag tittar på resultatet så tänker jag wow att det gått ner så mycket på vissa ställen som exempelvis halsen, det är ju rätt häftigt.

Har inte tagit någon ny bild på mig som jag kan lägga upp och jämföra med en gammal bild, gör det efter helgen :)

Ha en underbar dag trots regnet

Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0