Stress

Hört talas om sthlms stressen.. när du är på väg till jobbet..Ta dig tid till att stanna till å se dig om, ser du hur folk stressar.. kan inte vara bra för någons hälsa. Tänkte på det i morse ...Vad bråttom alla har. JO jag vet alla vill komma i tid dit dom skall, men ibland så stressar jag för att jag ramlar in i sthlms tempo. Så kommer jag på mig  själv att jag inte alls har så bråttom. Så undrar hur många fler det är som stressar i onödan, funderar på starta ett jippo VÄGRA STHLMS STRESSA hahaha  
 
Jaja jag är iallafall på jobbet nu, och kom självklart i god tid ... åker oftast lite tidigare för att slippa ... ja stressa *S*

skriver igen lite senare

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0