Shit jag börjar bli gammal

haha.. ja ni läste rätt.. jag ser ett tydligt tecken på att jag börjar bli gammal, blir TOK frustrerad på folk som stressar och inte tar någon som helst hänsyn till andra... exempelvis det klassiska tunnelbanestressen.. folk vägrar släppa ut folk utan trycker sig in medans folk trycker sig ut.. haha löjligt egentligen.. för det går ju faktiskt snabbare om man väntar tills folk gått ur... eller som igår när jag satt på bussen på väg hem, så sitter någon bakom mig och trycker sitt knä mot mitt ryggstöd.. skönt??? NEJ inte ett dugg... och massa småungar som mer eller mindre skrek när dom pratar med varandra... och där satt jag  med huvudvärk ..hmm.. ja som sagt.. jag börjar bli gammal å gnällig hahahahah .. eller blir det vad man gör det till?????

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Hej på dig, hittade dig genom lottas blogg. Har också gjort en gbp (2 år sedan nu). När ska du göra din op? Förstår att det känns väldans spännande! Kram, J

2009-01-08 @ 16:26:18
URL: http://jonsy.se

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0