Nähä... inte än

Som ni förstår  så fick jag ingen kallelse igår *snyft*... men torkar tårarna och väntar vidare:( Ringde till sös idag för att se så inte posten har slarvat bort min kallelse.. (hoppades lite på det) Men nej det var inte skickad någon, hon sa bara nej du har ingen tid... hmm.. rätt nyfiken nu på hur kön ser ut... hur långt efter jenny är jag egentligen, fick ju komma till läkarbesöket exakt 1 vecka efter jenny... men det betyder inte att OP är en vecka efter. OM den skulle vara det så borde jag få kallelsen på torsdag nästa vecka. Håll tummarna... jag har för övrigt bra tålamod.. men nu, är det som bortblåst vet inte vad det är med mig. Eller jo det är klart det handlar om längtan till förändringen...T.o.m längtar till att jag får börja "flyta" hur sjukt e det på en skala. Barnen är oxå ganska nyfikna nu på hur det blir.. Jag måste ju planera så att barnen får vara hos sina pappor (Mmm.. ja tre barn två pappor=bra planering eller inte)

Måste ju tillägga att jag är GRYMT glad för jennys skull, kändes nästan som om det var jag som fick tiden ... är så avis på henne.. men självklart så får jag min tid oxå, iallafall någon gång även om det inte är nu


Dagens Citat:  "Den största lyckan är att veta att någon behöver en." källa: Antony Ceterell

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0