I´m so lonley

Mm.. så ensam så.... på jobbet alltså vad trodde ni? hehehe. ja jag har inte påstått att jag har grym humor, men lite iallafall eller hur??

Idag är det lite speciellt en tjej är ledig och en är hemma och vabbar därav sitter jag själv just nu .. men bara eftermiddagen så jag ska inte klaga, fortfarande hyfsat lugnt här. Men det blir mer å mer för varje dag som går. blir lite svårt att gå på toaletten bara om jag skulle behöva haha.. då får jag säga till vaktmästarna.. tjohooo.. kiss paus *S*

Vet inte om jag har berättat vad jag jobbar med.. Vet heller inte om någon är så intresserad av det. MEN berättar ändå de som inte vill veta kan sluta läsa här!

Jag jobbar som receptionist/konferensvärdinna på ett tjänstemannaföretag kan man säga, det finns andra företag som hyr in sig i huset så det är rätt mycket folk här. Vi har även låsta dörrar så vi måste se till att inte "fel" folk går in:) Huset har 4:a våningar, på varje våning finns det pentryn som vi tar hand om.. disken, och fyller på sånt som saknas (skorpor,socker,mjölk,te, plastglas, kaffe m.m) Vi tar även hand om kaffemaskinerna på varje våning tömmer dom och fyller på ser till att det är fräscht och fint:) Rätt skönt å ta kafferundan då man får tänka på annat, När vi sitter i rec så tar vi emot besökare, ser till att de kommer tillrätta, bokar konferenser, lite pappersarbete. .. Det är i det stora hela... blir ju lite annat runtomkring oxå

Nu ska jag gå å hämta lite mjölk till våran lyxkaffe maskin hehe

Kommentarer
Postat av: Ewa

Och nu har jag läst hela din blogg:)

Intressant, har du hört nåt mer om op?

Ju mer du läser desto bättre är det för dig, du hinner förbereda dig bättre mentalt då.

Du kan alltid fråga om du har funderingar, jag finns här.

Bra att du har din svägerska som också ska göra op, ni har bra hjälp av varann där.

Du kan också räkna med att "bli stödperson" till någon eller några efter op.

Jag och en till tjej som opades med 1 veckas mellanrum, stöttar andra som väntar på op eller har funderingar kring ämnet. Samt att vi har varann att bolla med :)



Stort LYCKA TILL!!!

Kramen

2009-01-13 @ 19:42:58
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0