Då var vecka 3 slut

Snart ny vecka... den här veckan kommer bli lite tuff på jobbet, vi har massor att göra.. men ganska skönt då går veckan fortare och jag kanske får tiden snabbare hehe.. ja jag vet det blir lite tjatigt men längtar ju så mycket.

I fredags följde emma med en klasskompis hem, hon blev kvar där över natten så det var min son och mitt yngsta barn som fick mysa  i fredags:)  I går städade jag ur julen.. skulle gjort det tidgare men det blev igår:) Sen så gick vi (jag och tjejerna, sebastian skulle sova hos en kompis) över till en väninna till mig , hennes man är mitt yngsta barns gudfar :)  så vi satt där fikade och pratade lite, sen när det började närma sig gå då sa min väninna att min yngsta kunde få stanna om hon ville.. och det ville hon MER än gärna.. hon blev överlycklig hon sa till min stora dotter, jag ska få sova här.. på RIKTIGT! såå glad... och allt gick jättebra, det var premiär för både mig och henne.. hon har sovit över hos sin faster,farmor och mormor men aldrig borta hos någon utanför släkten. Så det kändes konstiigt men det gick jättebra. Idag har vi tagit det lugnt.. lekt och myst och var ute en sväng på dagen.

Så här såg det ut när julmyset var uppe ... blir så härligt ljus utav julstjärnan




Ja och nu när julen är borta så ser det ut så här :)  usch va trist det ser ut när bilderna ligger så nära varandra hehe... fast nu har jag dock tänt massa ljus... men bästa bilden för nuet




Mina julkuddar är borta nu.. suck.. så trist




Och en liten bild på tyson oxå måste vi ju lägga in :)  lånar honom i två veckor till tror jag det blir, får hoppas att hans matte å husse har vilat upp sig rejält då och skaffat färg (de är i thailand för de som inte vet)



Nä nu ska jag fixa lite här hemma.. tända mer ljus eller nått hehe

kram

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0