Sportlovsvecka

Kan ju säga att jag tycker tiden går grymt fort, har inte gjort nått speciell utom att åkt med Veronica till lite ställen å handlat.  Jag har tänkt mycket på allt om operationen... tänkte först att det kanske itne är meningen med att jag ska göra den, men jag VILL ju så gärna... nu har jag tid den 11 mars och har pratat med en tjej på OP och de tror att det ska kunna bli av, så det är skönt. Ikväll ska jag övernatta på Aleris pga sömnapné så de ska övervaka mig hehe.. så jenny och micke tar hand om mina stora barn inatt... mina änglar :) tur att jag har micke och jenny ..

Och att inte glömma.. sportlov,  vad ungarna har det skönt nu, gått igenom på tyresös hemsida vilka aktiviteter de kan hitta på, båda vill iallafall gå till Gladiatorerna på torsd, något som jag tror korpen anordnar:)


nu ska jag äta.. kram kram


Kommentarer
Postat av: Sabine

såå skönt med lov ^^

2009-02-23 @ 14:30:59
URL: http://enibas.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0