Romme Alpin!

Dit åkte min son i morse med sin skola:) Han såg fram emot det jättemycket, gick upp redan kl 4.00  och bussen skulle gå från skolan 5.45 så det var ingen risk att han skulle sova bort den tiden :) Lik mor sin, hellre för tidig än för sen :) bra där! Var iväg till centrum med tjejerna igår så att vi kunde hitta varma vantar till Sebastian, hittade efter mycket sökande på kappahl. SÅ nu e han bra påpälsad. Vill INTe att han ska frysa på nått sätt.  Tror inte att alla i klassen följer med på det här, det är en friluftsdag så det fanns fler alternativ att välja på men tror det här blir en rolig resa att komma ihåg för honom:) Han kommer vara hemma kl 19.30 vid skolan. Så jag lär få hem en trött prins ikväll :)  Och jag är så sjukt glad för att han hade förlagt sin mobil så jag trodde att jag inte skulle kunna nå  honom eller han skulle inte kunna nå mig om det var något, men tio min innan han skulle gå så hittade vi luren.. ÅHHH SÅ SKÖNT hehe.... kände nästan paniken av att inte kunna nå min pojke och höra att allt är bra:) men har pratat med hans Mentor som sagt att han ska hålla ett öga på min son.. dock av andra orsaker (han är ny iklassen och det är svårt att komma in i gruppen)



www.rommealpin.se


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0