Nytt på bloggen!

Jag försöker fixa min blogg... svårare än man tror hehe... eller kanske  inte för den som vet hur man gör ... men jag har iallafall lyckats få dit en klocka och en räknare *S*  ska se om jag lyckas få in nått mer roligt.. men en sak i taget :) 

Mm.. lyckats få i mig en till nutrilett.. blääääääääää, hur ska jag få i min 7 st under en hel dag... räcker med 5 st *S* men måste följa restriktionerna som sjukhuset gjort upp..:)

Hmm.. verkar inte som räknaren fungerar... vad har jag gjort för tokigt då.. ja ja jag får prova lite mer  hemma

Kommentarer
Postat av: ylwa

Ja det verkar som "kärleksbomben" ställt till det lite ;)

2009-02-26 @ 13:24:50
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0