Melodifestivalen

Sitter nu bänkad framför tv:n och ska se melodifestivalen med min dotter.. min son är hos sina kusiner och min yngsta dotter i säng :)  

Vart är melodifestivalen på väg.. jösses .. det börjar ju  skumt... ja ja.. finns säkert dom som gillar det oxå.  Idag har vi inte gjort så mycket, min äldsta dotter drabbades av någon form av akut huvudvärk, blev jätteledsen och fint ont.. gav henne en tablett  sen fick hon lägga sig å vila, men somnade.. när hon sovit en stund mådde hon bättre så vi gick vi till min bror och hans familj:)  var där ett tag sen var det dags att gå hem å fixa lite mat :) sista helgen jag kan gotta mig så godis har vi t.o.m köpt hehe

Och att inte glömma.. tyson myser lite med oss :)
 



Han satt på min arm å pickade.. hehe skulle kunnat tro att jag smörjt in armen med något gott hahaha..:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0