Måndag

Sitter nu å asgarvar.. tittar på RAW, shit riktigt roligt :) rätt mycket sex skämt dock men det är väl sånt som går hem..en tjej som heter Laurie Elliot, kul tjej :)  Hållt på med stand up comedy i 8 år.  Bra att se nått som är roligt innan jag lägger mig, blir lixom med ett leende på läpparna :)

Ska ta tvättstugan i morgon bitti kl 6.00 mindre roligt men ett ont måste.. lill tjejen är sjuk så jag har vabbat i dag och det blir så i morgon oxå. Mindre roligt nu när chefen är bortrest hade varit bra att vara på plats då men vad ska jag göra. Har inget att välja på..:(  Lill tjejen har varit dålig hela helgen så vi har inte gjort så mycket annat än å vara hemma. SÅ jag passade på att möblera om i min stora dotters rum :) och fixade lite runtomkring

Idag har jag dessutom hunnit med att baka vaniljbullar och Neg... nä jag menar chockladbollar.. jag råkade säga N-bollar när jag skulle baka dom.. det gick av gammal vana.. menar självklart INGET illa med det, men så sa man när jag var liten:)  Då sa Emma.. mamma jag läser religon nu i skolan och man får INTE kalla chockladbollar för det. Mm.. oj oj tillsagd nu utav mitt barn haha.. ja hon har ju rätt :)

Nu ska jag lägga mig och tänka glada tankar ;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Mari

Om man kollar i gamla kokböcker så heter det N-ordet..

2009-02-05 @ 11:24:46
URL: http://mixan.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0