Gastric Bypass

Ok.. så här har det sett ut:

25 augusti-08 gick jag till vårdcentralen och bad om en remiss för att göra en gastric bypass.
 25 november-08 fick jag en tid på SÖS för att träffa chefskirurgen så han kan besluta om min OP
10 december-08 fick vi gå på en dietistkurs, de visade bilder på OH-projektor om hur allt kommer se ut, och info vi behöver för att förstå vad man ger sig in på.
6 februari-09 Fick veta att min operation blir den 4: mars jippie
18 februari-09  Ska jag på förbesök till SÖS
4 mars-09 OP DAGEN



Kommentarer
Postat av: Ewa

Fasen va kul för dig!!!

Vet hur känslan känns.

Hoppas inte tiden segar sig fram för dig.

Snart ar din dagen D här.



Kramen

2009-02-07 @ 00:17:13
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0