Åldern tar ut sin rätt!

Kan det vara så.. eller vad beror alla krämpor på? ont i nacken, ont i huvudet, ont i höften.. ja ont överallt..säger hela tiden att det finns hopp.. blir nog bättre efter viktnedgången hoppas jag iallafall... eller så är det så enkelt som att åldern tar ut sin rätt hahahahaha


Snart är det äntligen helg.... är barnhelg ska bli så mysigt att bara få vara me de mina :) 

hehe måste bara berätta.. jag sitter som sagt i en reception och det är låst in till oss så om de ska komma in måste jag trycka på en knapp.. idag har två st kommenterat .. att det är fantastiskt att jag ser dom och öppnar till dom trots att jag håller på med en annan kund.. en sa att jag har splitt vision hhah

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag startat en ny blogg. Jag bloggade tidigare på sannawiberg.blogg.se men valde att göra mig en ny blogg. Hoppas du vill följa den och lägga till den på blogglovin :)



Sanna

2009-02-12 @ 12:49:24
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: ylwa

Så klart du kan göra två saker samtidigt, du är ju kvinna för tusan ;)



Är det ok om jag länkar till din blogg?

Kraaam

2009-02-12 @ 23:19:33
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0