Söndag!

Snart börjar en ny vecka. Ska bli intressant och se hur den blir... fattar inte att jag inte blir av med min förkylning..  är inte sjuk men heller inte frisk. Mysigt värre, men vi har haft en toppen helg. Igår var vi på Eriksdalsbadet och badade.. barnen tyckte det var toppen och idag åkte vi till min kärleks föräldrar och åt lunch. Får ju heller inte glömma att vi var och hälsade på Maria,Daniel och lilla lukas i går på en fika, jag fick en jättefin orchidee och två fina fodral till kuddar. SUPER fint... Tack så mycket ( fick det för att jag hjälpt de med deras goa katt medans de var i Thailand) Men vad gör man inte för sina vänner.

I morgon är det dags att jobba.. trivs jättebra på mitt jobb men får lite ångest när jag har lilltjejen.. hämtar henne så sent tycker det känns hemskt, men vad har jag för val??? men snart är det jul och vi har lite ledigt så då ska jag mysa massor med alla tre. Längtar!!!

Nu ska jag ta och natta kudde så jag känner mig lagom pigg i morgon.

Kramen

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0