Snöööö!!

Så ljust och mysigt, fick lite julkänsla när jag gick iväg till bussen i morse. Dock kallt men helt klart värt det. Nu är jag tillbaka till jobbet, förra veckan låg både jag och lilltjejen sjuka. Jag blev tokförkyld ögonen såg hemska ut. Kände mig bättre i helgen men igår så fick jag ont i halsen och ont i nacken känns lite som nackspärr. Måttligt roligt nu när man är på jobbet.. lite svårt att fylla på kaffemaskinerna då man måste höja upp armarna för att nå. Så min söta kollega gör det nu. Men fattar inte att vi aldrig blir helt bra.. min kärlek har samma problem han känner sig bra ena stunde och sen sjuk nästa stund, våran förkylning går runt runt runt .... men vi får tillfälle att vila upp oss då det är julledigt :)

Någon som ska göra nått roligt under julen??? Själv ska jag fira jul med min kärlek och hans föräldrar eftersom mina barn ska vara hos sina pappor (lät bra det där va! tre barn, två pappor= bra planering eller NOT!)

Nu ska jag jobba vidare

Kramen

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0