Snö KAOS!

Jösses vilket väder det blev, men jag ÄLSKAR det... hoppas på VIT jul/nyår så det känns bara bra. Fryser dock om fötterna men det går ju faktiskt att råda bot på. Det är iallafall så här vintern ska vara så i helgen blir det till att leta pulkor till barnen (en anledning till att jag oxå får åka)

I morgon vankas det fest på jobbet tjohooo... så skojigt, var uppe på Gina igen och letade efter någon snygg bolero till klänningen, hittade en  men är lite osäker på om den är snygg till, den bryter av iallafalll (klänningen är svart boleron är grå/silver) Om jag har silver örhängen till så borde det väl bli snyggt???? jag är så sjukt dålig på sånt hehehehe

Kramen

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0