Oj oj!!

I morse var jag bra trött, höll på försova mig. Tror att jag behöver ta igen mig lite, först mycket hemma och på jobbet och dessutom har jag dragit på mig en härlig förkylning.

Mm... vet knappt vad jag ska skriva känner mig så avslagen. Det var panik på tunnelbanan idag.. eller jag slapp den värsta paniken jag tar alltid bussen till centralen och signalfelet som det så fint heter var mellan slussen och centralen, så jag kunde snällt ta tunnelbanan dit jag skulle utan problem. Men märks på folk i huset att de haft problem med att ta sig in till jobbet pga det.

Nä nu får det bli lite nytta... har förvisso tagit mig rätt lång tid att skriva nu då det varit fullt ös på jobbet :) men bara kul för då går dagen så mycket fortare

/Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0