Möte!

Idag så jobbar jag bara ca 1,5 timmar för sedan ska jag iväg till sonens skola och ha möte med bland annat logopeden som vi träffade förra veckan. Hon håller på utreder om han har svårt för något speciellt och vad han då i såna fall ska få hjälp med. Och efter det ska jag försöka jaga rektorn i en annan skola som jag vill att han byter till. Får se hur det här slutar men vilket som så MÅSTE vi hitta en annan skola till min son. Det här håller inte längre. Ibland så behöver jag vara en bläckfisk vilket jag vet är helt omöjligt. Men det är så svårt att räcka till.... Hur gör andra??? De flesta är förvisso två vuxna i hushållet... eller två vuxna som engagerar sig åtminstonde.. känns som om jag ska gå sönder emellanåt.. jobbet, hemmet, barnen....  han behöver mig massor nu min son men jag måste jobba för att få ihop brödfödan, hyran m.m  men hoppas det här löser sig snart.. vi har iallafall bra hjälp

/Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas att allt löser sig för sonen din.. jag mådde med skit dålgt i skolan så vi flyttade tillbaka till min första skola igen..så jag kom tillbaka till min gamla klass,, men ungar kan vara jävliga.. kramen

2009-12-04 @ 14:24:49
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack.. ja jag hoppas det.. får se hur vi löser det här men är nog på god väg... KRAMEN

2009-12-06 @ 20:48:55

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0