Julkänsla!

Vilken härlig julkänsla jag får när det är snö.. jag ÄLSKAR snön... men visst jag fryser men än jag någonsin gjort men det är så härligt :) Helgen bara försvann förbi.. var som sagt på julfest i fredags mådde väl lite halvdant på lördagen men det gjorde inte så mycket. Umgicks med ungarna och min kärlek.. vi tog oss ut i vädret och handlade lite julklappar gick på McDonalds vilket uppskattades gott hos barnen :).

Vi firade julafton med barnen i går eftersom de inte kommer vara med mig under julafton... känns trist men det är så här det blir när man är separerad, något man faktiskt valt själv.  Ska fira julafton med min kärlek och hans föräldrar det ska bli riktigt mysigt tycker jag :) Och Nyår med Kenneth & Linda och deras barn.. ja och min lillebror med sitt bonusbarn faktiskt. Kommer bli jätte trevligt.  

Har haft lite bloggtorka i helgen men tänkte se om jag skulle lägga upp lite bilder under veckan. Jobbar bara idag och i morgon sen lite ledigt... längtar.. behöver lite ledigt

och vill oxå nämna att vi var under upphandling på vårt ställe.. VI går vidare vilket känns som en GRYMT bra julklapp :)

Nu ska jag fixa lite här innan vi stänger..

//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0