S:t eriksögonklinik

Återbesök idag på ögonkliniken, de sa att lilltjejen hade ett bättre djupseende nu, kändes skönt. Fast vi behöver göra ett nytt återbesök om någon månad. SÅ jag hoppas det ser ännu bättre ut då för henne. Vi tog vägen förbi hennes pappas jobb när vi skulle hem, han lovade henne en glass hehe.. och det fick hon, ingen blev gladare än lillan :)

När vi gick ifrån hans jobb så struntade vi i att ta bussen utan tog oss en promenad hem. Var ju så himla fint väder. Vi gick en härlig väg och så säger hon helt plötsligt oj titta monstret.. och jag tittade efter ett monster men förstod inte, först efter en kort stund

Monster...vart då??? ser du nått???




Ahhh.. jag förstår.. det var bara lite för långt bort för mig att se hehehe



Hon tyckte den var lite rolig.. sen fortsatte vi hemåt och mötte upp de stora kidsen och stannade ute en stund tills det var dags för middag, så det blev en heldag ute mer eller mindre. Himla skönt måste jag säga.


NU börjar det bli dags för att bädda ner sig :)


Sov gott:)

 


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0