SJUK!

Har åkt på en TOKförkylning, ont i bihållorna och ögonen rinner, ser ut som jag sitter å gråter hela tiden, känner mig helt matt. Vaknade med det i fredags men mådde lite bättre efter en stund så jag tog en promenad med stavarna ändå. Men det kanske inte var så jättebra, nu i helgen har jag inte gjort så mycket har mest tagit det lugnt.. Hade massor med planer men vill inte smitta någon och sen orkar jag inte göra så mycket. Var dock tvungen att åka in till stan igår och handla nässpray och alvedon på dygnetrunt öppna apoteket i stan. Kändes som om jag sprungit maraton när jag kom hem, blev såååå slut.

Men finns ju något roligt trots att jag är sjuk, jag har gått ner 13 kg till idag Tjohoooooo vad nice. Var med veronica en sväng i fredags vi var inne på HM, jag gick förbi en spegel där och gjorde en enormt rolig upptäckt. Tidigare när jag gått förbi såna speglar så har jag bara sett en väldigt stor tjej. NU tyckte jag att den där tjejen i spegeln såg ju faktiskt ganska normal ut.. fortfarande stor men ändå mycket mer normal:) Kändes helt ok att se mig själv.  Mycket har säkert med att göra att jag mår så himla bra.

Nu ska jag ta en dusch, och sen gå ut en sväng till ica handla lite grann, sen hem till soffan och se en film :)

Bye for now

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

härligt att höra din "upptäckt" i hm-spegeln!!!

Hoppas du blir frisk snart!!

Tusen kramar

2009-04-06 @ 11:36:59
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0