Påsklov

Barnen har haft påsklov den här veckan, sonen åkte en sväng till sin faster men var tvungen att komma hem i onsdags, för att vi skulle åka iväg på en dagskryssning med viking line igår:) Vi var 4 vuxna och 11 barn. Så det var helt klart fullt upp men väldigt roligt ..det var lite rolig prövning med att äta buffé, fick verkligen tänka till vad det gäller vad jag ska äta. Se alla svulla och ta gång på gång är inte lätt men det gick. 

Ville Viking som aktiverar barnen i lite lek



Här var det någon clown föreställning, var väldigt uppskattat av barnen:) Min ena väninnas son fick gå upp och han älskar trollkonster så det var himla kul för honom:)



Blev en hel del leka, de målade, blev målade i ansiktet, sjöng karaoke:) På vägen hem vågade min dotter E sjunga ihop med en utav mina vänninnors dotter :)  De var så himla söta, de sjöng fångad av en stormvind med Carola



Barnen var  så väldigt nöjda så jag är oxå nöjd.
Alla var vi väldigt trötta när vi närmade oss hem



Här väntar vi på avstigning



Min fina son :) Han var urgullig hela resan, hjälpte till med de mindre :)



Min fina dotter.. som även hon skötte sig kanon bra :)



Hej då båten.. :)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0