Idag startar stegtävlingen:)

Så roligt.. många verkar taggade. Tyvärr så har jag fått lite problem med magen, troligen magkatarr men får gå till läkaren i morgon och kolla upp det, känns inte speciellt bra iallafall. MEN tog mig ut ikväll på en promenad. Min son följde med slutade på 11246 steg. Tjohoo



Tycker jag kom upp i ganska bra med tanke på att den registrerade inte steg på dagen och när jag dessutom hade så ont så jag gick inte så jätte mycket..:)

Men ska försöka slå det där i morgon får se om jag lyckas hehe

Nu ska jag lägga mig, tänkte försöka komma i säng ganska tidigt ikväll så jag kanske känner mig lite utvilad i morgon

Sweet dreams :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

hejja hejja!!

stegräknare är himla kul att ha!!

Körde med det förut å det sporrade mig till att gå massor!

Hoppas du haft en riktigt bra helg!

Kramar

2009-05-03 @ 17:16:58
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0