Godmorgon:)

Ny vecka.. underbart hehe, veckan börjar med att jag ska på återbesök på SÖS, ska bli kul och se vad dom säger. Själv tycker jag att jag skött mig jättebra. Annars skulle jag inte gått ner 16 kg till nu. Har även pratat med tjejen som opererade sig samma dag som mig, hon har tappat 20 kg, grymt bra jobbat måste jag säga. 

Ikväll ska jag möta upp en väninna och gå ut och gå, jag tar  stavarna så får jag ut mer utav promenaden. Skönt att få röra på sig lite, och med sällskap så är det ännu trevligare.

Nu ska jag jobba vidare en stund innan jag måste åka  till sös

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad fort det går!

Eller är det att vi ses för sällan? Troligen både och. Måste ses innan du försvinner ofrån mig. :)

Kram på dig.

2009-04-20 @ 15:22:46
Postat av: Ulrika

Ja det går ganska fort, just nu står det lite stilla men det är bara bra :) .. och jag lovar att inte försvinna från dig hehe Kramar

2009-04-21 @ 08:12:58

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0