Frozen!

Fryser.. tror jag inte frusit så här mycket.. någonsin, hahaha.. första gången jag LÄNGTAR till sommarvärme, förr så har det bara varit jobbigt, menar är man redan varm av sig och det blir varmt.. ja ni förstår det är inte så lätt då. Men inte den här sommaren.. tjohoo:)

Nu har jag stått still i vikt någon dag igen, gör inget .. bara bra så kroppen hänger med. Ska ändå hjälpa till med en härlig promenad ikväll med gå stavarna :) Barnen ska hänga med ikväll, fast båda får cykla den här gången, förra gången föll emma några gånger och fick dessutom ont i stortån så om hon ska orka så är det bättre med cykeln, :)

Pratade med min lill sessa i morse, hon är i fjällen (härjedalen) med sin pappa,farmor & faster, hon sa att hon har åkt scooooter hehe, jaså har du.. ja två gånger.. en röd och en blå. Hon  är bara för söt, vad jag längtar efter henne nu. Hon kommer hem på fredag och på lördag ska vi gå på gröna lund:)

Mina hjärtan:)

Fick lite dötid syns det, satt i paint och lekte lite.. blev inte så bra.. men ja ja vad gör det om hundra år hahaha

Nu ska jag springa i huset.. RUN FOREST RUN.......(från en film med tom hanks för de som inte vet)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0