Cykeljakt:)

Har suttit på blocket och tokletat efter en billig cykel som ser rätt ok ut till Emma, förra sommaren blev hennes cykel stulen när sebastian var på affären och handlade. SÅ nu har jag fixat en ny cykel:) MEN vi åkte långt för den. Mannen ville ha 700 kr för den, men jag prutade ner den till 500 kr hahaha.. han var inte så nöjd men jag fick den. tjohoooo

Brorsan körde .. snäll bror jag har.. TACK :)



La in mobilbilderna precis.. häromdagen var vi i parken och gungade.. emma skulle promt ta bilder, det roliga med dom här bilderna är att jag inte fått plats i dom här gungorna tidigare, jag var för bred helt enkelt.. men nu.. får jag plats.. och bildbeviset måste ju visas hihi



Måste ju visa en till :)



inte långt kvar tills jag måste köpa mig lite nya kläder :)

men nu ska jag inte ens tänka på det utan gå och lägga mig så jag kommer upp på jobbet i morgon.

Sweet dreams:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0