Äntligen bättre:)

Nu börjar förkylningen bli bättre :)  Igår åkte S hem till sin faster, han vill stanna där till i morgon och det känns helt ok. De har ju trots allt påsklov. SÅ jag tog med mig E på bio igår, vi kom på det lite sent men det gör inget rätt kul att bara kunna vara spontan och hitta på det som faller en in



Här är vi på väg in mot bion, vi såg marley och jag, den var både rolig och sorglig. E tyckte om den oxå.
Mysigt och spendera lite egentid tillsammans:)

Hittade en bild på mig som togs vid halloween-08 och så tog jag en ny bild och mellan dom två så är det 13 kg:s skillnad.


 Halloween-


Ja och så måste vi ha en efterbild så klart :) är 13 kg:s skillnad,



Nu ska jag göra mig klar och fixa lite mer här hemma.. E är med sin mormor i simhallen så jag är ensam hemma:) Vad jag ska göra förtäljer inte historien hehe

Jo det jag måste berätta är ju att Tyzon är tillbaka:) Han är en superfin papegoja för de som inte vet, det är min väninnas goja. men de håller på med sina undulater hemma så han får vara med mig så länge



NÄ nu ska jag sätta fart här hemma så det händer nått..:)  På torsdag ska jag förresten ta med mig barnen på en dagskryssning... ska bli så mysigt, det är två väninnor till med deras barn.. de har 4 barn var.. så 3 vuxna 10 kids hehe kommer se ut som ett dagis.. Vad roligt :) hehe

Kram

Kommentarer
Postat av: Ewa

Snygg tjej!!!



Hoppas du mår bättre nu.

Glad påsk!!!



Kramen

2009-04-10 @ 22:49:44
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0