tjingeling!!

Sitter här i mina drömmars tankar hahaha... bra inledning va :) nä skämt åsido. Svårt att sluta tänka på min GBP förstå hur bra jag kommer må sen, Min närmsta väninna...(VERONICA) sa men vart tar min ulrika vägen sen då... JAG är ju här.. hela tiden, kommer bara få bättre självförtorende, må bättre, få bättre energi hihi:) Hon får passa på å kramas med mig nu medans jag är rund å go :)

Åhhh va jag längtar hem.... vill hem å gosa med barnen.. Sebastian ringde här för en stund sen, han tar med sig Emma till pulka backen efter att de städat sina ansvarsområden .. söta dom är:) Mormor hämtar lillan idag pga att dagis stänger tidigare. Men tur att jag fick lite hjälp då jag slutar 17.00 och dagis stänger 16.00 idag, men ja jag vet jag har valt det här livet helt själv.. fick väl hjälp kan man säga..... hade inget val alls:) MEN mina barn är mitt liv, jag gör vad som helst för dom. De kommer alltid komma först no matter what :)

Mm.. nu ska jag fixa lite här.. skicka hem min söta kollega som är så himla snäll´

kram

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0