SNART helg

DÅ är veckan snart slut, väldigt skönt kan jag säga.. är dyng trött, har stängt på jobbet hela veckan, så jag kan säga att en sovmorgon nu är behövlig och den tänker jag ta på lör,fast å andra sidan ska jag festa i morgon kväll med Malin så jag lär sova på lör morgon oavsett haha

Usch vad jag har ont i min högerhand, när ska det gå över.. och vad är det för fel? fick en tid idag till läkaren, ska dit den 19:e så får se vad hansäger.... de kapar säkert av handen öhhh eller nått haha.  Eller så är det som min chef tror, att problemet sitter i axlarna, behöver alltså massage... så jag behöver en frivillig.. typ NU

Nä undrar om jag ska krypa till sängs nu.... känns som om jag har massor å berätta men tiden räcker inte till. Vill hinna med så mycket här... inför helgen men det är som vanligt jag är HELT slut.. när jag kommer hem och umgås med barnen och städar och lagar mat m.m  då rä det ok.. men så fort jag sätter mig ner.. känns det som någon slår ner mig med en klubba.

Urk.. jag saknar en man just nu... en riktig man ... men vem vet vad som finns där ute .... ska ju ut bland vuxna människor i morgon ... :)

Nä natti natti alla goa:)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken fin sida du har Ulrika Toppen..!!

2009-01-05 @ 10:36:33
Postat av: Ulrika

2009-01-05 @ 10:37:47

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0