Snart 1:a advent

Nu e de jul igen nu e det jul igen..... hehe.. ja iallafall snart :) 1:a advent på söndag:)  Har funderar på att bjuda på fika någon utav adventssöndagarna.... intresserad?????

Kan ju förtälja att JAG fick gå hem tidigare igår från jobbet.. min söta kollega stannade mer än gärna kvar :) Men tänkte återgälda det genom att stänga på fred, har ju ändå inga barn hemma i helgen så då kan jag lika gärna sitta på jobbet haha

Nu ska jag leta reda på en mailadress till min storebror.. han och hans familj ska flytta på lör, men upptäckte att hyresgästen innan struntade i att städa, så de fann djur i kökslådorna, ingrodd ugn... äckel i badrummet.. m.m Så antizimex ska ta sig dit i morgon å fixa. Men de måste städa innan så det får hyresvärden skicka en städfirma till. Hur kan man lämna så skitit efter sig???? URK!  Ja ja Nog om det..:)

Nu börjar det bli dags för mig å äta lunch:)  Ska bara kolla lite mer om gastric bypass.. längtar så sjukt mycket till att komma ur den här köttbullekroppen;) 

tjingeling


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0