räcker jag till?

Ja då var det onsdag, halva veckan har gått.. VAD SKÖNT :) Har fått en förkylning som hälsar på lite.. Hoppas den ger sig av snart.

Skulle ha skrivit lite igår men var så himla trött. Ibland undrar jag hur jag orkar stå upp. Det är tvätt, matlagning, jobba, ta hand om barnen, hämtning på dagis och inte glömma läxor och alla andra aktiviteter :)  Visst e det skoj att ha mycket att göra. Men ibland känns det som om jag håller på att gå sönder. Upp 5 på morgonen lägger sig kanske kl 23 på kvällen, ibland senare. Annars hinns inte allt med. Menar inte att klaga.. jag älskar mina barn skulle göra allt för dom. Dom är mitt liv.

Idag har vi massor att göra på jobbet... Ska greja lite nu men vill först lägga in något fint en vän skrev till mig som jag tycker väldigt mycket om jag citerar:

Glöm nu inte bort att du är en vardagshjälte som fostrar tre helt underbara barn, arbetar hårt utan de bekvämligheter som bil och ordentligt med pengar ger. Jag fascineras av din energi, det strålar om dig!

Dom orden gjorde mig väldigt glad så himla snällt att skriva så :) TACK!!

Många kramar

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0