lördag

Ja då bär den här lördagen mot sitt slut... hehe... är så slut i kroppen så ja tror jag smäller av, har tvättat sen kl 12.00...med ett litet av brott mellan 15-18 då började jag igen å höll på till 22.00 och då har jag även hunnit baka 60 bullar till klassens bull försäljardag i morgon... jag ska stå med min dotter mellan kl 09.00-11.00, ska strax fixa fina lappar till bull påsarna haha... samtidigt som ja fixat allt detta så är jag barnvakt till min väninnas två barn....men de är snälla så det går bara bra. Skönt att dte ändå varit mycket å göra idag, slapp jag tänka på andra tråkiga saker som killen jag träffade förut. Jag gjorde dock misstaget att kika in på hans sida å såg att han ändrat på infon... trist att se att jag inte dög för honom men samtidigt är det saker med honomsom jag aldrig skulle kunna leva med.... Så frågan är... varför tyckte jag om honom då?`... Mmm. spelar ingen roll egentligen jag ska ändå inte träffa honom mer.

NÄ dax å fixa lapparna till bullarna och plocka av lite och sen SOVA  ända fram till kl 7.00 i morgon bitti

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket för hjälpen gumman. Barnen hade jättekul hos dig.

Säg till när du behöver barnvakt.

Kramisar

2008-11-10 @ 23:10:52
Postat av: Ulrika

Ja men det var kul å ha dom, det gick kanon bra :) Mmm bra att veta hahha Kram

2008-11-11 @ 09:25:51

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0