Hmm.. män

Ja behöver jag säga så mycket mer.. haha... nä skämt åsido, för att göra en lång  historia lite kort så träffade jag en kille för tre månader sen ungefär. Vi umgicks så fort vi båda var barnlediga, han såg till att han blev barnledig när jag var det... litet tecken på att han vill vara seriös trodde jag. Och sen så sa han att han var kär i mig... Mm... trevligt, och han var ändå noga med att tala om för mig att han inte vill lova mig något eftersom han kommer precis från ett förhållande, det hade jag full förståelse för. Men tyckte att om han träffar mig så får han hålla sig till mig, det gick han med på. Vi började glida ifrån varandra lite... han ville inte gärna prata om känslor... Fick ett mail en dag stod så här :

Tjena hjärtat..

Vill verkligen inte tjafsa med dej, det känns som vi gjort det en hel del på sistonde. Vet att jag inte har varit på topp men det ska ju inte gå ut över dej ändå, vilket det tyvärr kanske gjort!
Sen har jag uppenbarligen inte riktigt fattat din ironiska ådra heller vilket inte förbättrat saken..
Vi ska ju fortfarande "sväva på moln", vill att vi hittar tillbaka dit igen, så som det var i början. Tror o hoppas att du vill detsamma... så kom igen nu, fixa det !!! ;-)
Jag vill iallafall vara med dej...
Nu har jag vissat lite känslor, nöjd?
Puss puss


SÅ... hur ska man tolka det här meddelandet.. jag tolkade det som om han ville bli seriös i vårt förhållande.. men NEJ dagen efter han skrev det här tog det HELT slut.. för han sa.. jag skrev vad jag kände igår... Mm.... ok och så föreslog han en paus... VA en paus... när man känt varandra så kort tid ska man inte ens behöva en paus och eftersom vi bara träffades när vi var barnlediga så blev det väldigt sällan....  varför då behöva paus...   så då tyckte jag att det var bättre att göra slut helt.... RÄTT  val??????? vet inte ...... igår tyckte han att vi skulle ses i veckan.... för mysig stund.. ehhhh nej tack jag har känslor.... uppenbarligen så vill han bara leka... fattar han inte att jag är sårad.... varför är det så svårt att förstå... säger att han skoja men det gör han inte...... Nä jag är värd nått bättre .. eller hur :)


Nu ska här jobbas vidare

bye for now

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej tjejen! Den killen verkar ju lite knasig...Hur kan man avsluta ett kärleksfullt mail med"nu har jag iaf visat lite känslor, Nöjd" ? Det verkar ju som om han bara skrev det för att du ville det...Hmm nej bort med energitjuvar..lägg din energi på någon som vill vara med dig istället. Jag håller på dig! Kram

2008-11-10 @ 11:34:12
URL: http://cattisengstrom.blogg.se/cattisblogg
Postat av: Ulrika

Hej:) Jo han visade sig att han var det.... hehe.. ja jag tyckte att han inte kunde prata känslor... Ja jag lägger energin på andra saker just nu.. vänner :) Kram

2008-11-11 @ 09:26:59

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0