Godmorgon!

Jösses vad jag är trött idag, men men snart helg... ser jag fram emot. Ska faktiskt vara barnvakt på lördag åt Malins barn:) Ska bli kul å se hur allt går men dom är goa så det går säkert bra.

Efter jobbet idag ska jag åka med lillebror till IKEA...Min svägerska Jenny ska med oxå :) skoj.  Kommer säkert vara helt slut ikväll för den här dagen på jobbet är och kommer bli rätt tung.. kom hit 7,15 imorse fast jag börjar 7.45 ja jag vet det är helt galet.. Men visste redan innan att det var en del som behövde förberedas  *phu* hehe  Men min kollega är grymt duktig hon var hrä strax innan 8.00 så hon har jobbat å jobbat å jobbat, så mycket att jag tycker synd om henne.. själv kan jag inte lyfta nått med höger hand *suck*  Vet inte vad det är för fel än men ska göra en röntgen kanske får några roliga svar då.

LÄNGTAR Hem nu... hehe men i morgon är det fredag så vad ska jag klaga på egentligen :) finns dom som har det värre... Nä nu e det jobba dax kanske skriver nått i eftermiddag eller kväll...:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0