Gastric ByPass!

Var ett tag sen jag skrev nu... Får bli ändring på det. Jag var på sös igår och träffade en läkaren från kirurgen. Vi skulle prata om en Gastric bypass om vad det innebär och om jag ska göra en. OCH det ska jag.. redan i vår. Trodde det var minst två års väntetid.Shit tiden kommer gå skitsnabbt.. JAG ÄR SÅ  HIMLA GLAAAAAA :) Känns skrämmande men ändå rätt, finns dom som har åsikter om det här, men de som känner mig vet hur jag haft det och hur jag mått av att se ut som en köttbulle *S*.

Barnen vet om vad jag ska göra, iallafall de stora. Min dotter sa att eftersom jag vill göra det här så tycker hon att jag ska det, men när jag ligger inne ville hon vara där oxå (SÖTNOS) Men sa att det kommer inte gå. Men mammas tjej som hon är så vill hon inte lämna min sida men hon är en stor tjej så hon förstår.

Nä back to work... Ska skriva mer senare.

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej gumman! Modig det där med gastric bypass...har ju tänkt på det men är lite rädd för ingreppet. Hur går det till innan? vad krävs för att man ska få operationen? Kram

2008-11-27 @ 18:12:51
URL: http://cattisengstrom.blogg.se/cattisblogg

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0